ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ''Η επιλογή της ποιότητας αντί της ποσότητας, η αξιοποίηση συγκριτικών πλεονεκτημάτων σε συνδυασμό με την ένταξη της χρήσης του διαδικτύου σε όλες τις επιχειρηματικές λειτουργίες, φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος ο οποίος επιτρέπει στις τοπικές κοινωνίες και τους μικρούς επιχειρηματίες να ξεπεράσουν τη σημερινή τους υστέρηση και να ατενίσουν με ελπίδα το μέλλον, πράγμα που απαιτεί μια νέα επιχειρηματική αντίληψη, πρακτική και δράση, ουσιαστικά, μια «νέα επιχειρηματικότητα''. Το βιβλίο παρουσιάζει: Τις δυνατότητες που σήμερα υπάρχουν για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων από άτομα και ομάδες με περιορισμένους πόρους.Τους τρόπους με τους οποίους οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποίησουν τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στο περιβάλλον τουςΤους τρόπους με τους οποίους οι μικροί επιχειρηματίες μπορούν να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν την επιχειρησή τους παίρνοντας υπόψη τους τις δυνατότητες που τους δίνει το διαδίκτυο.